Про нас...

Наш навчальний заклад засновано
у 1956 році як восьмирічна
загальноосвітня
школа-інтернат № 2.
З вересня 1969 року заклад перейменовано у допоміжну школу-інтернат № 2.
З вересня 2010 року – комунальна установа «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2» Запорізької обласної ради.

Призначення закладу.

Забезпечення здобуття певного освітнього рівня, професійної орієнтації та підготовки, проведення корекційно-розвиткової та реабілітаційної роботи з дітьми, які потребують корекції фізичного та інтелектуального розвитку.

Завдання закладу.

Реалізація права дітей, які потребують корекції фізичного та інтелектуального розвитку на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого освітнього процесу в комплексі з корекційно-розвитковою роботою, медико-психолого-педагогічною реабілітацією та соціальною адаптацією вихованців.

Підпорядкування закладу.

Заклад є підзвітним, підконтрольним та підпорядкованим Запорізькій обласній раді та, за галузевою спрямованістю, підвідомчим Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації.

Керівник закладу.

Нечипоренко Костянтин Сергійович

Кандидат психологічних наук, спеціаліст вищої категорії

Педагогічний стаж – 19 років

Стаж керівної роботи – 8 років

На посаді директора закладу – з травня 2015 року.

Структура закладу.

Дошкільне відділення – відсутнє.

Початкова школа: Підготовчий, 1-4 класи для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, термін навчання 5 років, максимальна наповнюваність в класі – 12 учнів; 1-4 класи для дітей із затримкою психічного розвитку, термін навчання 4 роки, максимальна наповнюваність в класі – 12 учнів.

Основна школа: 5-10 класи для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, термін навчання 6 років, максимальна наповнюваність в класі – 12 учнів; 5-9 класи для дітей із затримкою психічного розвитку, термін навчання 5 років, максимальна наповнюваність – 12 учнів.

Освітній процес здійснюється з урахуванням особливостей інтелектуального та фізичного розвитку дітей, змісту форм і методів навчання, відповідного режиму дня, що забезпечує системність освітньої, корекційно-розвивальної, лікувально-профілактичної роботи, реабілітаційних заходів.

Випускники, які мають порушення інтелектуального розвитку, після закінчення школи отримують свідоцтво державного зразка про закінчення спеціальної школи та можуть продовжити навчання в закладах професійно-технічної освіти.

Випускники, які мають затримку психічного розвитку, після закінчення 9 класу отримують свідоцтва державного зразка про базову загальну середню освіту та можуть продовжити навчання в закладах загально середньої та професійно-технічної освіти.

Особливості закладу.

Вихованці закладу перебувають на державному утриманні, забезпечуються 5-разовим безкоштовним харчуванням, підручниками, медичним обслуговуванням. Для успішного опанування освітніх програм створені відповідні умови: просторі кабінети, 2 комп’ютерних класи, кабінет соціально-побутового орієнтування, спортивна зала, зала для проведення занять з лікувальної фізкультури, бібліотека.

З учнями старшої ланки плідно проводиться робота з оволодіння трудовими навичками з профілів навчання: штукатурно-малярна справа, столярна справа, квітникарство, швейна справа, декоративно-ужиткове мистецтво. Для цього обладнані відповідні майстерні та кабінети.

Для нічного перебування вихованців в закладі є спальний корпус, в якому розташовані затишні спальні, душові кімнати, кімнати для відпочинку та ігор.



33 queries in 0.564 seconds.